ზოგჯერ…

ზოგჯერ დგებოდა ისეთი წამი,

როცა ცხოვრებას აზრი არ ქონდა,

ვფიქრობდი რა არის წუთისოფელი,

გუშინ გაჩნდა დღეს კი ის მოკვდა…

ზოგჯერ დგებოდა ისეთი წამი,

როცა ოცნების ძალაც არ მქონდა,

როცა ვფიქრობდი მე ჩემს ცხოვრებას,

ისევ მშვიდი სიკვდილი ჯობდა…

ზოგჯერ დგებოდა ისეთი წამი,

როცა ცხოვრებით ვეღარ ვძღებოდი,

დაუღალავად მე ჩემსაწმყოში,

ვიღაცა უცნობს რომ მოველოდი…

ზოგჯერ დგებოდა ისეთი წამი,

როცა ფიქრები წარსულს ვერ თმობდა,

ზოგჯერ ამ გულში ჩემი ბედის ხმა,

მე მკარნახობდა ელოდე მოვა…

ზოგჯერ დგებოდა ისეთი წამი,

როცა ვრჩებოდი სრულიად მარტო,

და ჩემს ფიქრებთან ღამე ნათევი,

მე ჩემი წარსული ფიფქებად მათოვს…

ზოგჯერ დგებოდა ისეთი წამი,

როცა ამ გრძნობებს გაფრენა სურდა,

როცა ერევა ამ სიტყვებს რითმი,

როცა ფიქრები სულ მუდამ დუმდა…

ზოგჯერ წამიც კი აღარ დგებოდა,

ზოგჯერ წამში წამიც დნებოდა,

ზოგჯერ ჩემი ცხოვრებაც ქრებოდა,

მაგრამ ყველაფერი უცვლელი რჩებოდა…

Categories: My Life | ტეგები: , , , , , | 2 Comments

პოსტის ნავიგაცია

2 thoughts on “ზოგჯერ…

  1. პირველი ვარ, სულ სულ პირველი… ეს შენი დაწერილია? ყოჩაღ! წარმატებულ ბლოგინგს გისურვებ 🙂

  2. მადლობ :))

შენი კომენტარი

Create a free website or blog at WordPress.com.

