კარაოკე party და ჩემი ბლოგერად მონათვლა

ჩემი გაცნობა ბლოგერებთან და ასე რომ ვთქვათ ბლოგერად მონათვლა მოხდა სპონტანურად, Facebook-ზე გავიგე რომ საქართველოს ბანკი ბლოგერებისთვის კარაოკე Party აწყობდა და მეც გამოვეხმაურე, მათაც არ დააყოვნეს და მიმიწვიეს კლუბ “თან წაიღე“-ში, სადაც არაჩვეულებრივი დრო გავატარე, კარგად გამოვთვერი, ბევრი ვიმღერე (ბოდიში ყველას :D) და რაც მთავარია გავიცანი საინტერესო ადამიანები. ვიცოდი რომ მათი სამყარო იყო თამამი, მხიარული, მეგობრული და ერთ მუშტად შეკრული და არც გამკვირვებია ის იდილეა რაც კლუბში დამხვდა, მართალია ძალიან კომუნიკაბელური ადამიანი ვარ მაგრამ ბლოგერებთან სულ რაღაც 15 წუთი დამჭირდა რომ ბოლომდე გავხსნილიყავი და მათთან ერთად მემხიარულა 🙂 საქართველოს ბანკის ეს საჩუქარი გვიანობამდე გაგრძელდა და დაღლილ-დაქანცული ბლოგერებიც მშვენიერი განწყობით დავიშალეთ.

საქართველოს ბანკის მიერ გადაღებული კადრები კარაოკე Party-დან, სადაც მე სახე წაშლილი ვლუღლუღებ 🙂

Categories: Friendly blogs, My Life | ტეგები: , , , , , , , | 6 Comments

პოსტის ნავიგაცია

6 thoughts on “კარაოკე party და ჩემი ბლოგერად მონათვლა

  1. ❤ ❤ arachveulebrivi iyo

  2. შენმა პლასტიკამ მომხიბლა კახი 😀

  3. ann

    “სადაც მე სახე წაშლილი ვლუღლუღებ ” .. luglugeb xo?? :D:D

  4. რა კარგია.
    ანუ ნებისმიერს შეეძლო მანდ მისვლა?
    მე სად მქონდა თვალები, სად.. ^^

  5. რა საყვარლები ხართ და რა ახლაგაზრდები მანდ:დ

შენი კომენტარი

Create a free website or blog at WordPress.com.

