როცა მოვკვდები ალბათ…

ჩემი სიკვდილის შემდეგ “სიცოცხლეზე” ამ ბოლო დროს ბევრს ვფიქრობ (რასაც შემდეგ პოსტში მოგიყვებით) დღეს მხოლოდ ეს ლექსი გაგანდეთ. იმედია არ იქნებით ზედმეტად კრიტიკოსები, ეს უბრალოდ ნაფიქრის რითმია მეტი არაფერი… შემდეგ პოსტამდე =))

როცა მოვკვდები ალბათ, ცრემლებით დამიტირებენ,

ზოგი კარგსა და ზოგი ავს, გულში გაიფიქრებენ,

ზოგს დასწყდება გული, ჩემს სულს დაიფიცებენ,

იგლოვებენ, ალბათ მერე მიწას ჩამახუტებენ,

ხატის წინ ჩემს შესანდობარს, ზოგი სანთლად დამინთებს,

თითო ჭიქას ალბათ ყველა საფლავზედაც წამიქცევს,

მომიგონებს ვინმე ალბათ, დარდი მასაც ჩაიხვევს,

ყველა წავა, დამტოვებენ, მე კი, მე რას გავიგებ?!…

Categories: ჩემი შემოქმედება, My Life | ტეგები: , , , , , , | დატოვე კომენტარი

პოსტის ნავიგაცია

შენი კომენტარი

Blog at WordPress.com.

