მთვრალი ვარ, არაფრის მეშინია!

არ ვიცოდი ამ თემაზე საიდან დამეწყო წერა მაგრამ მოდი პირდაპირ ვიტყვი:

მთვრალი ვარ შესაბამისად არაფრის მეშინია!

ხო რატომაც არა, მე ხომ ამ დროს არაფერზე არ ვფიქრობ, ყველა პრობლემას ვივიწყებ, ყვლაფერი უმნიშვნელო ხდება და მხოლოდ ჩემს თავზე ვარ ორიენტირებული. ვცდილობ მაქსიმალურად დავიკმაყოფილო ყველა ჩემი სურვილი და ა.შ. მაშ რატომ ლოთდება ადმიანი სწორედ მაშინ როცა ყველაფერს კარგავს, როცა მის ცხოვრებას აზრი ეკარგება?!

და ამ ყველაფერს რატომ ვწერ. ეს თვე (სექტემბერი) რატომღაც ჩემთვის ტრადიციასავით დამკვიდრდა რომ სულ უნდა მთვრალი ვიყო 🙂 გამომდინარე იქიდან რომ თვის დასაწყისში რამოდენიმე ჩემს მეგობარს აქვს დაბადების დღე, ამას დამატებული ისისც რომ 16-ში მე მაქვს დაბადების დღე და წელს + დამატებული რამოდენიმე დღე ინტერნეტის გარეშე (1 კვირა და 4 დღეა პოსტი არ დამიწერია და მგონია საუკუნეა გასული) სრული მიზეზი გახდა იმისა რომ მე ეს თვე ტრადიციისამებრ არაფხიზელ მდგომარეობაში და სულაც ძილში გამეტარებინა.

წინა წლებთან შედარებით ეს წელი განსხვავდებოდა იმით რომ 18-ის გავხდი, ხოო, სრულწოვანი და თავს უფლება მივეცი მაქსიმალურად ამეღნიშნა ეს საოცარი რიცხვი ^^ რამოდენიმე დღე გადაბმულად ვსვამდი, ვერთობოდი, ერთი სიტყვით ვიკიდებდი ყველაფერს და თავს კარგად ვგრძნობდი მაგრამ ერთ დღესაც გავიღვიძე და ისევ მომინდა დალევა, თრობა. მივხვდი რომ ვცდილობდი რაღაცას/ვიღაცას გავქცეოდი, უშიშარი ვყოფილიყავი, გამბედაობა მომმატებოდა და ეს ასეც იქნებოდა თავი რომ არ მომეთოკა!

საბოლოოდ დავრწმუნდი რომ სუსტი ნებისყოფის პატრონი ვარ 🙂

Categories: My Life | ტეგები: , , , , , , | 7 Comments

პოსტის ნავიგაცია

7 thoughts on “მთვრალი ვარ, არაფრის მეშინია!

  1. მოემს აქვს მსგავსი ფრაზა”თეატრში”, რომ სცენაზე თამაში გაცილებით რეალურია და ნამდვილი, ვიდრე ცხოვრება. საკუთარი თავისგან გაქცევას ყველა ცდილობს, მაგრამ საბოლოოდ მაინც უბრუნდები და ეს გარდაუვალია 🙂

  2. შე ლოთო შენა 🙂

  3. იმეე..
    :დ
    კახიე.. ❤ :დ

  4. გილოცავ გათვრამეტებას : )

  5. donaldo2191

    პლანი ცადე…ეგ უფრო მაგარია…(რა გამოცდილი მწეველივით ვთქვი :დ )

  6. 5.გავიხედე გარეთ თოვდა, გული შენთან ყოფნას მთხოვდა… შენ მითხარი სხვა მათბობსო, თურმე მაგ დროს “გრელკა” გქონდა:

შენი კომენტარი

Blog at WordPress.com.

