მოგონებები და ბედნიერება

ზოგჯერ სარკეში საკუთარი თავის დანახვისას თვალები მიშტერდება და მშურს, მშურს და თან ვფიქრობ როგორ ვარ ასეთი გამოუსწორებელი ოპტიმისტი, მშურს ჩემი ნებისყოფის და ბედნიერების, ვიბოღმები ჩემს წინ გადადგმულ ნაბიჯებზე 🙂

Favim.com-24102ალბათ იმიტომ რომ ადრე ასეთი არ ვიყავი, ადრე სანამ ვინმე არ მკრავდა ხელს, არ მიბიძგებდა რაიმე საქმისკენ და არ მეტყოდა ან მირჩევდა რა იყო უკეთესი თვითონ ვერ ვხვდებოდი და ვერ ვიღებდი გადაწყვეტილებებს. მიკვირს და მიხარია ჩემი პროგრესი.

ძველს და ახალს აღარ ვადარებ ერთმანეთთან, წარსულს და მომავალს სხვადასხვა ფაილებში ვაწყობ და თავიანთ სახელებს ვარქმევ!! ერთს ბედნიერებას, მეორეს მოგონებას.

მაგრამ ის მომენტი მაინც რჩება როცა მოგონებას თავს გახსენებს (პირობითათ) ანტივირუსი და მაინც გეცოდება სანაგვე ყუთში გადასაგდებად, რომ საბოლოოდ დაუსვა წერტილი. არადა ამ ვირუსებით რომელიც მოგონებაა გადაჭედილი სხვა ფაილებსაც (მათ შორის ბედნიერებასაც) უქმნის პრობლემებს.

ქარაგმებით საუბარი ჩემი სტილი არ არის და ვხვდები როგორ ჩავხლართე ისევ ყველაფერი, ასე რომ ისევ იმ მარტივი პრინციპით დავწერblack-and-white-boy-hot-ink-inked-Favim.com-452116

წარსული დიდი ხანია დავივიწყე მაგრამ თვითონ წარსული არ მეშვება, არ სიამოვნებს, არ მოსწონს ჩემი კარგად ყოფნა, შორიდან მაინც ცდილობს ჩემი ნებისყოფის შესწავლას და ვიცი თვითონაც კარგად ხვდება რომ არაფერი გამოუვა.

მომავლით ვცხოვრობ და საბოლოოდ ვისწავლე ჭკუა დაშვებულ შეცდომებზე.

ყოველთვის დღევანდელი კვერცხი მერჩივნა ხვალინდელ ქათამს, ყოვეთვის მერჩივნა სიფრთხილე გამომეჩინა, თავი არ დამეკარგა და იმის გარანტია რომ შესაძლოა ხვალინდელი ქათამი საერთოდაც არ ყოფილიყო კარგად  ვიცოდი. მერე რა რომ ერთხელ ავყევი თამაშს და ქათამი ვარჩიე :დ ამ ქათამმა კი ფრენა ისწავლა, მერე რა 🙂

ეს ყველაფერი, რასაც უკვე წარსული ქვია რომ არ მომხდარიყო ალბათ არ ვიქნებოდი ასეთი კმაყოფილი ცხოვრებისგან, დრო გავიდოდა და მაინც არ მეცოდინებოდა ის გრძნობა, ის ემოცია და ურთიერთობა რომელსაც აქამდე ვწერდი, არ ვიქნებოდი ასეთი თვითდაჯერებული. არ მეყვარებოდა ასე ძალიან ცხოვრება – შენთან ერთად :* წარსული რომ არა ასე ძლიერად ალბათ ვერასდროს ვერ  შეგიყვარებდი, ალბათ მშვენივრად გავძლებდი უშენოდ და ასე ძალიან არ მომენატრებოდი ❤ ჩემი ერთადერთიც ან იქნებოდი და ან არა

მაგრამ ამ წამს იმაში უფრო მეტად დარწმუნებული რომ მიყვარხარ ვიდრე მე ჩემს თავს ვეკუთვნი 😛

Categories: My Life | ტეგები: , , , , , , , , | 5 Comments

პოსტის ნავიგაცია

5 thoughts on “მოგონებები და ბედნიერება

  1. cxovrebiseuli@gmail.com

    ამ ქათამმა კი ფრენა ისწავლა, მერე რა :)))))))) kargad wer 😀 chamitria da manam bolomde ar wavikitxe ver movwydi 😀
    is ki icode rom cxovreba cxovrebaa 😉

  2. kargad agwer warsulis mogonebebs da dgevandel bednierebas 🙂 gilocav da gisurveb yvela winagoba uketesi bednierebisken dagemarcxebinos. shen imsaxureb bednierebas 🙂

შენი კომენტარი

Blog at WordPress.com.

